No Copycat In Here Darling

Lelaki yang perlu wanita jauhi !


Kepada para wanita ! be careful with guys . . look this entry . sabagai panduan anda .


http://www.cute-smiley.comLelaki yang ingin teman nya mirip Ex Gurlfrend

disebabkan perasaan sedih akibat putus cinta sering membuatkan lelaki mengambil tindakan mencari teman baru . Mereka juga cenderung membandingkan teman wanita baru mereka itu dengan bekas kekasih lama . Sebaiknya siasat dulu adakah dia sudah benar-benar melupakan bekas kekasihnya itu atau sebaliknya .


http://www.cute-smiley.comLelaki yang sering "menghilang"

Lelaki seperti ini sering menghilang diri dengan alasan ada kerja larh , busy kat pejabat larh atau dengan tiba2 membatalkan date anda bersamanya . Bagi yang couple dengan lelaki seperti ini be carefull ! mungkin ada udang di sebalik mee :)


http://www.cute-smiley.comLelaki yang terlihat terlalu sempurna

Lelaki dari golongan ini adalah lelaki seperti yang mempunyai kereta mewah dan mempunyai penampilan menarik seperti orang kaya . bagi wanita di luar sana , jangan terburu-buru untuk menghampiri lelaki seperti ini . Bukan apa , takut lelaki seperti ini berselingdung di sebalik imej mereka kerana ada niat buruk disebaliknya . so be carefull untuk dekati golongan ini .


http://www.cute-smiley.comLelaki yang tidak beretika

Lelaki jenis ini sering mengajak dating dekat area berdekatan dengan rumahnya . kira macam malas pergi jauh2 . Sudahlah begitu , ni pulak surah teman wanitanya datang sendiri dengan teksi . Jika terjadi , putuskan segera . tetapi kalau punya alasan yang kukuh tak apa larh . tetapi kalau tidak , putuskan jer larh . itu dah menunjuk kan dirinya tidak bertanggungjawab . golongan ini juga munkin hanya niat mempergunakan teman wanita nya sendiri demi kepentingan dirinya .


http://www.cute-smiley.comLelaki yang tangannya ramah !

Baru beberapa kali jumpa , si dia sudah berani mengliarkan tangan nya . Apabila di tegur , berlagak selamba dengan pelbagai alasan yang tak masuk akal . Jangan sesekali berdamping dengan lelaki dari golongan ini . Lebih baik lupakan saja niat untuk berkawan . mungkin niatnya berkawan dengan anda sudah negetif .


sebagai panduan dan kongsi bersama anda . kalau silap harap di maafkan . winkwink http://www.cute-smiley.com

LOVELY BY LOLYTA

No comments:

Post a Comment