No Copycat In Here Darling

binatang peliharaan saya

hye peeps :) Eh korang semua minat tak dengan binatang . Binatang apa yg korang suka . Or korang da pelihara bintang apa kat rumah ? korang penah dengar tak ssesuatu oepatah orang yang suka binatang ini adalah seorang yang penyayang . opss saya ni seorng penyayang ke hehe . Hanya yang Esa je tahu siapa kita sebenarnya . Ok saya mengaku i'm realy realy pet lover . Saya penah bela kucing , hemster . argus and rabbit . but my cat dah 3ekor saya bela semua hilng . Hamster saya mati . now tinggal je r rabbit and argus ( guinea pig ) . saya ada 8ekor rabbit and 2ekor argus . hehe bnyak tak . Alhamdulillah berkat iklas dan kasih sayng semua sihat gemuk and comel hehe . But now tahu tak saya tengah demam kempunan nak bela apa . hehe saya teringin nak bela raccon . tahu x racoon tu comel sangat . Tapi sayang nak bela die kena ada lesen . hurm so saya xdpat nak bela . minat saya terhadap binatang sngat tinggi smpai buat saya impikan nk bukak kedai petshope or zoo sendiri hehe . tapi sekrang memang saya da buat petshope online kecil-kecilan . opss promot jap . so siapa2 nk cari barang pet org nak beli rabbit and guinea pig boleh inform pada saya k hehe . anyway i falling in love with racoon . dady . . . can i get this as my pet (klip2 mata bodek ) hehehe


fliying kis from lolyta : assalmualaikum

No comments:

Post a Comment