No Copycat In Here Darling

Masa itu Emas

ya ! betul kata pepatah masa itu emas . Masa itu berlalu dengan cepat tanpa kita sedar . sebab itu lah kita kerna hargai masa-masa yang tuhan beri pada kita . Dengan tidak sedar setahun sudah berlalu . Setahun aku tak meluangkn waktu dengan my little diary , and sudah setahun aku dengan dia . Dan sudah genap setahun aku mempelajari erti dunia , erti hidup berdikari erti segala-galanya . Dalam masa setahun ini jugak telah mematang kan diri aku untuk meneruskan hidup aku . aku mempelajri langit itu tinggi atau rendah , aku pelajari siapa yang lebih Agung dalam hidup kita . semua ini memberi aku pengajaran untuk aku hidup lebih matang. Alhamdulillah sekarang aku jadi seorng yg berfikirang matang mampu memilih jalan keradhaanNya . Sekarang mula detik langkah aku untuk memajukan diri aku dan hidup aku . Hanya tuhan je tahu pe perancangan hidup aku . Aku lakukan untuk hidup aku dan orang yang aku sayang . Aku harap pe yang aku rancang mampu direstui dan diredhai oleh Nya . amin . moga tuhan kuatkan semngat aku untuk memajukan diri aku . Kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan . Siapa kita , kita mampu tentukan . setiap diri perlu ada impian dan kejar lah . Itu hak kita . yang ikhlas : lolyta ^.^

No comments:

Post a Comment