No Copycat In Here Darling

Bad mood !

bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood ! bad mood !

itu yang aku rasai sekarang . sebab ? punca ? aku pun tak tahu kenapa . hati aku sebak . terasa nak menangis . semua yang ku buat semua nya tak kena . tak betul . semua benda aku nak marah . maafkn aku kerana marah sesuka hati . hati ku rusing . fikirkan nasib diriku . fikirkan kawan2 aku . arghhh semuanya bermain di kepala aku . aku terdiam . tak tahu nak buat apa . tanpa aku sedar air mengalir dari mata ku . hurmm ya allah . kuat kan hati hamba mu untuk tempuh semua dugaan yang kau beri . hurmmm

LOVELY BY LOLYTA

No comments:

Post a Comment