No Copycat In Here Darling

Motif mereka ?

Sekian lama menghilang . sekian lama menyepi . bayangnya pun tidak kelihatan . apatah lagi memori tentang dirinya . lesap begitu aja seperti lesapnya bayang dirinya di depan ku . tiba2 hari aku kuar bersuka ria aku ternampak dirinya . pada mula nya nak tegur tak nak tegur sama banyak . tiba2 semua kengan kembali . tetapi aku kenangkan kwn dia yang bersamanya that time . kwn ku jga . aku pun tegur . ahh biar larhh cita silam tu . aku lesapkn sepertiu tak ada pa pernah terjadi . even hatiku kecewa . aku tegur dengan senyuman seperti tiada benda pahit berlaku . loly . . kmoo an murah dgn senyuman huhu :)

tetapi ada satu benda yang menjadi tanda tnya . seorang kawan dia . kawan yang ada bersamanya time tu . yang tak pernah ku kenal . tiba2 kontek aku malam tu . dgn niat nak kenal . motif ??? dapat no aku dari dia . haa ?? knp dia bagi no aku kat mamat tu . ?? bila aku tnya xnak mngaku . apa permainan kau sebenrnya . apa tujuan kau sebernya . apa tujuan kwn kau nak knl dgn aku ?? sejujurnya hanya pekara negetif jer bermain di fikiran ku . tak akan kau tak cita apa2 langsung siapa aku , tentang diriku dekat dia ?? aku pelik buntu . semua bermain di kepala aku . nak berkawan . aku tak kisah . bukan sikap ku untuk menyombong . dgn iklas aku bukak tangan ku untuk capai sebagai kwn . tetapi niat korang . itu yang membuat ku tertanya2 .. hurmm. . aku takot ada niat lain di sebalik korang . sebab mamat tu bkn kwn biasa . tetapi kwn rapat kau . hurmm . aku menjadi ragu2 untuk berkwn . sedangkn mamat tu menunjuk tol2 nak berkwn , 1kmpung lak tu . hurmm

untuk dia , maaf jika sometime aku buat perangai yang agak menyombong . agak malas nak melyan dirikau . apatah lagi msg . enth sebab aku terkenangkan siapa kau dgn dia . mungkin ada muslihat lain disebalik korang . kalau anggapan aku silap . harap maafkn diri ni . tapi sjujurnya itu yang aku rasa . . bagi ku kwn tetap kwn . . . .

LOVELY BY LOLYTA

1 comment:

  1. ouch , sweet gile . tringat kenangan lame <3

    ReplyDelete